Zakres obowiązków:
- prowadzenie i nadzór nad dokumentacją dotyczącą obszaru bezpieczeństwa i higieny pracy w szczególności: dokumentacją powypadkową, dokumentacją związaną z występowaniem czynników niebezpiecznych i warunków szkodliwych dla zdrowia, dokumentacją oceny ryzyka zawodowego,
- współpraca ze służbami Zamawiającego w zakresie BHP,
- prowadzenie szkoleń wstępnych z dziedziny BHP,
- sporządzanie analiz stanu BHP oraz inicjowanie działań, mających na celu poprawę warunków, prowadzenie audytów wewnętrznych,
- budowanie świadomości pracowników na temat bezpieczeństwa i higieny pracy,
- inicjowanie, proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań podnoszących bezpieczeństwo oraz motywujących pracowników do bezpiecznych zachowań,
- kontrolowanie działań organizacji i doradztwo w zakresie warunków, metod pracy oraz innych standardów w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym wdrażanie przepisów i standardów grupowych,
- realizacja działań wynikających z Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby BHP.
Wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe w tym technikum lub studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
- co najmniej 3 letni staż pracy w służbach BHP w tym na samodzielnym stanowisku,
- praktyczna znajomość przepisów z obszaru bezpieczeństwa pracy,
- prawo jazdy kat B,
- znajomość obsługi komputera,
- doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń,
- doświadczenie w przeprowadzaniu postępowań powypadkowych,
- dobra organizacja pracy.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie preferowanego typu umowy
- atrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanej wiedzy, doświadczenia i umiejętności
- pakiet benefitów: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka zdrowotna
- miłą atmosferę pracy
- niezbędne narzędzia pracy
- pracę w firmie z wieloletnią tradycją o ugruntowanej pozycji